Strategy and media.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F08%3A00047839" target="_blank" >RIV/00216224:14230/08:00047839 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie a media
Original language description
Tento text nastiňuje základní mediální strategie na příkladu vedení války v druhé polovině 20. století, tedy v době rychlého rozvoje masových médií. Analyzuje, jak může informační převaha a mediální pokrytí ovlivňovat vojenskou strategii a jaký vliv to může mít na výsledek válečných konfliktů.
Czech name
Strategie a media
Czech description
Tento text nastiňuje základní mediální strategie na příkladu vedení války v druhé polovině 20. století, tedy v době rychlého rozvoje masových médií. Analyzuje, jak může informační převaha a mediální pokrytí ovlivňovat vojenskou strategii a jaký vliv to může mít na výsledek válečných konfliktů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Galatík, V., Krásný, A., Zetocha, K. eds. (2008): Vojenská strategie.
ISBN
978-80-7278-475-2
Number of pages of the result
14
Pages from-to
—
Number of pages of the book
343
Publisher name
Ministerstvo obrany ČR, Univerzita obrany, Ústav strategických studií
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—