Political Marketing and Czech Political Parties. Electoral Campaigns 2006
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F10%3A00043782" target="_blank" >RIV/00216224:14230/10:00043782 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Original language description
Kniha zkoumá volební kampaně parlamentních stran ve volbách do PSP ČR v roce 2006, přičemž hlavním cílem je zjistit, zdali a jakým způsobem využívaly metod politického marketingu.
Czech name
Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Czech description
Kniha zkoumá volební kampaně parlamentních stran ve volbách do PSP ČR v roce 2006, přičemž hlavním cílem je zjistit, zdali a jakým způsobem využívaly metod politického marketingu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-210-5169-0
Number of pages
174
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—