Election campaigns professionalisation and political marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F06%3A00002930" target="_blank" >RIV/61989592:15210/06:00002930 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing
Original language description
Autoři v článku charakterizují dvě části politické komunikace: poslední periodu politických kampaní - postmoderní kampaně - a politický marketing. Článek staví na hypotéze, že politický marketing je integrálním prvkem současných volebních strategií a kampaní.
Czech name
Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing
Czech description
Autoři v článku charakterizují dvě části politické komunikace: poslední periodu politických kampaní - postmoderní kampaně - a politický marketing. Článek staví na hypotéze, že politický marketing je integrálním prvkem současných volebních strategií a kampaní.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Politologica.
ISSN
1211-3251
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
N
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
37-52
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—