Research of the training from trainees perspective: The process of trainees gaining certainty to enter the training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00056734" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00056734 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum výcviku z pohledu frekventantů: Proces nabývání jistoty ke vstupu do Výcviku integrace v psychoterapii u frekventantů
Original language description
Tato kvalitativní studie, zaměřená na prožívání frekventantů před začátkem Výcviku integrace v psychoterapii, byla vedena podle metodologie zakotvené teorie. Bylo provedeno 11 rozhovorů s budoucími frekventanty přijatými do výcviku a jejich sekundární analýza. Výzkumná otázka zněla ?Jak frekventanti získávají jistotu ke vstupu do výcviku integrace v psychoterapii?, s cílem analyzovat tento proces, emoční prožívání, motivaci a očekávání od výcviku. Výsledky zachycují hlavní kategorii s názvem Nabývání jistoty ke vstupu do výcviku integrace. Její 2 hlavní dimenze (nabývání jistoty a potřeba volnosti; důslednost a potřeba nechat plynout), 4 fáze a 8 způsobů procesu nabývání jistoty.
Czech name
Výzkum výcviku z pohledu frekventantů: Proces nabývání jistoty ke vstupu do Výcviku integrace v psychoterapii u frekventantů
Czech description
Tato kvalitativní studie, zaměřená na prožívání frekventantů před začátkem Výcviku integrace v psychoterapii, byla vedena podle metodologie zakotvené teorie. Bylo provedeno 11 rozhovorů s budoucími frekventanty přijatými do výcviku a jejich sekundární analýza. Výzkumná otázka zněla ?Jak frekventanti získávají jistotu ke vstupu do výcviku integrace v psychoterapii?, s cílem analyzovat tento proces, emoční prožívání, motivaci a očekávání od výcviku. Výsledky zachycují hlavní kategorii s názvem Nabývání jistoty ke vstupu do výcviku integrace. Její 2 hlavní dimenze (nabývání jistoty a potřeba volnosti; důslednost a potřeba nechat plynout), 4 fáze a 8 způsobů procesu nabývání jistoty.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů