Workshop - School Self-evaluation Tools. Sharing experience with the use of evaluation tools developed in Road to Quality Improvement Project
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00059363" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00059363 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Workshop - Evaluační nástroje. Sdílení zkušeností s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě
Original language description
Cílem workshopu bylo sdílení zkušeností ředitelů a koordinátorů autoevaluace na školách s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě. Účastníci worksopu prezentovali své zkušenost s autoevaluací, mj. proč a které nástroje z projektu využilik autoevaluaci, jak pracovali s nástroji (výhody, problémy apod.), jak interpretovali výsledky, jaká navrhli opatření, čeho by se příště vyvarovali. Následoval ohnisková skupina zaměřená na otázky týkající se možností zlepšení a zvýšení praktické využitelnosti autoevaluačnách nástrojů pro potřeby základních a středních škol (výběr nástrojů, administrace, sběr dat, interpretace výsledků). Dále také návrhy opatření, plány zlepšení (např. pro zlepšování výchovně vzdělávacích procesů, personální opatření).Doporučení ostatním školám při použití autoevaluačních nástrojů v důsledku legislativních změn, kdy vlastní hodnocení školy je východiskem pro zpracování výroční zprávy o činnosti školy.
Czech name
Workshop - Evaluační nástroje. Sdílení zkušeností s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě
Czech description
Cílem workshopu bylo sdílení zkušeností ředitelů a koordinátorů autoevaluace na školách s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě. Účastníci worksopu prezentovali své zkušenost s autoevaluací, mj. proč a které nástroje z projektu využilik autoevaluaci, jak pracovali s nástroji (výhody, problémy apod.), jak interpretovali výsledky, jaká navrhli opatření, čeho by se příště vyvarovali. Následoval ohnisková skupina zaměřená na otázky týkající se možností zlepšení a zvýšení praktické využitelnosti autoevaluačnách nástrojů pro potřeby základních a středních škol (výběr nástrojů, administrace, sběr dat, interpretace výsledků). Dále také návrhy opatření, plány zlepšení (např. pro zlepšování výchovně vzdělávacích procesů, personální opatření).Doporučení ostatním školám při použití autoevaluačních nástrojů v důsledku legislativních změn, kdy vlastní hodnocení školy je východiskem pro zpracování výroční zprávy o činnosti školy.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů