New Formats in Television Production
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00063393" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00063393 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.munimedia.cz/book/" target="_blank" >http://www.munimedia.cz/book/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové formáty v televizní tvorbě
Original language description
V kapitole Nové formáty v televizní tvorbě podává autor jednak úvod do problematiky televizní reality show a jejích různých podob, jednak přináší případovou studii ke Kuchařské pohotovosti a Dni D, dvěma podobám reality TV v České televizi. Autor textu je zároveň i spoluautorem pořadů, a tak mají obě studie charakter hlubokého vhledu do procesu jejich tvorby.
Czech name
Nové formáty v televizní tvorbě
Czech description
V kapitole Nové formáty v televizní tvorbě podává autor jednak úvod do problematiky televizní reality show a jejích různých podob, jednak přináší případovou studii ke Kuchařské pohotovosti a Dni D, dvěma podobám reality TV v České televizi. Autor textu je zároveň i spoluautorem pořadů, a tak mají obě studie charakter hlubokého vhledu do procesu jejich tvorby.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Nové trendy v médiích II: rozhlas a televize
ISBN
9788021058262
Number of pages of the result
18
Pages from-to
121-139
Number of pages of the book
223
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—