Changing traditional journalism and online journalism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00063400" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00063400 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.munimedia.cz/book" target="_blank" >http://www.munimedia.cz/book</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměna tradiční žurnalistiky a online žurnalistika
Original language description
?Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média? jsou odbornou recenzovanou publikací určenou především pro vysokoškolské studenty žurnalistiky, případně studenty oboru na vyšších odborných školách a jiné zájemce o žurnalistiku včetně novinářů z praxe.Publikace nabízí základní přehled o žurnalistických postupech v online a tištěných médiích především optikou nových trendů v médiích.
Czech name
Proměna tradiční žurnalistiky a online žurnalistika
Czech description
?Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média? jsou odbornou recenzovanou publikací určenou především pro vysokoškolské studenty žurnalistiky, případně studenty oboru na vyšších odborných školách a jiné zájemce o žurnalistiku včetně novinářů z praxe.Publikace nabízí základní přehled o žurnalistických postupech v online a tištěných médiích především optikou nových trendů v médiích.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Nové trendy v médiích I: Online a tištěná média
ISBN
9788021058255
Number of pages of the result
25
Pages from-to
9-33
Number of pages of the book
240
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—