School climate and classroom climate - how to find out what should be in the questionnaires
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00067879" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00067879 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Klima školy a klima školní třídy - jak zjistit, co by mělo být v dotazníku
Original language description
Příspěvek shrnuje zkušenosti se standardizací dotazníků mapujících klima školy a jejich alternativ v podobě jiných zdrojů informací a jiných způsobů získávání informací o klimatu školy a klimatu třídy. Autoevaluace klimatu školy je v příspěvku představována jako proces dialogu uvnitř školy a mapování potencionálně problémových oblastí, pokračující přes vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky. Jako příklad slouží nástroje dostupné on-line (projekt "Cesta ke kvalitě").
Czech name
Klima školy a klima školní třídy - jak zjistit, co by mělo být v dotazníku
Czech description
Příspěvek shrnuje zkušenosti se standardizací dotazníků mapujících klima školy a jejich alternativ v podobě jiných zdrojů informací a jiných způsobů získávání informací o klimatu školy a klimatu třídy. Autoevaluace klimatu školy je v příspěvku představována jako proces dialogu uvnitř školy a mapování potencionálně problémových oblastí, pokračující přes vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky. Jako příklad slouží nástroje dostupné on-line (projekt "Cesta ke kvalitě").
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů