Life of Sign Texts in Printed, Electronic and Digital On-line Media
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00071775" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00071775 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/70883521:28130/13:43870657
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Život znakových textů v tištěných, elektronických a digitálních on-line médiích
Original language description
V této studii si kladu otázku, v jakém existenčním prostředí vznikají a v jakých komunikačních médiích žijí znakové texty a zdali a jak komunikační média ovlivňují podobu a v procesech komunikace funkce znakových textů a rovněž podobu a funkce masové komunikace. Cílem studie je odhalit a vyhodnotit vztahy existující mezi znakovými texty a komunikačními médii. Danou problematiku budu ilustrovat na umělecké koláži Miroslava Huptycha Mozek. Na této koláži ukážu že znakové texty pokud komunity o ně projevízájem, žijí promiskuitní život stejně ve svazcích s klasickými tištěnými a analogovými elektronickými médii, jako s digitálními nesíťovými i síťovými médii a že konkrétní komunikační média mění jejich smyslově vnímatelnou podobu.
Czech name
Život znakových textů v tištěných, elektronických a digitálních on-line médiích
Czech description
V této studii si kladu otázku, v jakém existenčním prostředí vznikají a v jakých komunikačních médiích žijí znakové texty a zdali a jak komunikační média ovlivňují podobu a v procesech komunikace funkce znakových textů a rovněž podobu a funkce masové komunikace. Cílem studie je odhalit a vyhodnotit vztahy existující mezi znakovými texty a komunikačními médii. Danou problematiku budu ilustrovat na umělecké koláži Miroslava Huptycha Mozek. Na této koláži ukážu že znakové texty pokud komunity o ně projevízájem, žijí promiskuitní život stejně ve svazcích s klasickými tištěnými a analogovými elektronickými médii, jako s digitálními nesíťovými i síťovými médii a že konkrétní komunikační média mění jejich smyslově vnímatelnou podobu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
(KO)MEDIA
ISBN
9788074080678
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
1-14
Publisher name
Vysoká škola finanční a správní
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—