Communication media, processes and contexts as tools forming the media contents of visual art texts (for example a collage "The Brain" by M. Huptych)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868497" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868497 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216224:14230/10:00072724
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikační média, procesy a kontexty jako nástroje, které formují mediální obsahy uměleckých výtvarných textů (na příkladu koláže ?Mozek? M. Huptycha)
Original language description
Studie vychází z předpokladu, že mediované obsahy vznikají v procesech komunikace v myslích čtenářů jako důsledek časoprostorově určené konzumace znakových textů a že jejich podoba závisí na znakové struktuře textu, na komunikačních kompetencích a dovednostech čtenáře, na komunikačních kontextech, do kterých se producent znakového textu a čtenář dostává, a na tom, jaká komunikační média znakový text nesou. Studie si klade za úkol zjistit, jakým způsobem dané determinanty formují obsahy mediované uměleckými výtvarnými texty a jaké mezi nimi vznikají korelace. Studie tuto problematiku zkoumá na příkladu koláže ?Mozek? M. Huptycha.
Czech name
Komunikační média, procesy a kontexty jako nástroje, které formují mediální obsahy uměleckých výtvarných textů (na příkladu koláže ?Mozek? M. Huptycha)
Czech description
Studie vychází z předpokladu, že mediované obsahy vznikají v procesech komunikace v myslích čtenářů jako důsledek časoprostorově určené konzumace znakových textů a že jejich podoba závisí na znakové struktuře textu, na komunikačních kompetencích a dovednostech čtenáře, na komunikačních kontextech, do kterých se producent znakového textu a čtenář dostává, a na tom, jaká komunikační média znakový text nesou. Studie si klade za úkol zjistit, jakým způsobem dané determinanty formují obsahy mediované uměleckými výtvarnými texty a jaké mezi nimi vznikají korelace. Studie tuto problematiku zkoumá na příkladu koláže ?Mozek? M. Huptycha.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů