All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selected challenges for social pedagogy in the 21st century

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F14%3A00076173" target="_blank" >RIV/00216224:14230/14:00076173 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané výzvy pro sociální pedagogiku v 21. století

  • Original language description

    Příspěvek se zaměří na vybrané výzvy, kterým bude čelit sociální pedagogika v 21. století. Lze předpokládat, že do popředí se v nejbližších letech budou dostávat témata, která budou jak na makroúrovni, tak i na mezoúrovni i mikroúrovni. Makroúroveň lze vnímat jako globální prostředí planety Země. Mezoúroveň lze ztotožnit s jednotlivými geografickými prvky, např. národními státy. Na této úrovni lez identifikovat takové oblasti jako jsou změny v sociální, demografické a etnické skladbě obyvatelstva ve střední Evropě a v jednotlivých státech, vliv náboženských proudů, vliv internetových sociálních sítí a ve financování jednotlivých aktivit sociální pedagogiky. Na mikroúrovni se sociální pedagogika bude věnovat především dynamickým vztahům a měnícím se funkcím v rodinách, volným časem a sociálním patologiím. Příspěvek lze vnímat jako teoreticko-prediktivní, který si bude všímat jednotlivým trendům jak v oboru sociální pedagogika, tak i trendům celospolečenským.

  • Czech name

    Vybrané výzvy pro sociální pedagogiku v 21. století

  • Czech description

    Příspěvek se zaměří na vybrané výzvy, kterým bude čelit sociální pedagogika v 21. století. Lze předpokládat, že do popředí se v nejbližších letech budou dostávat témata, která budou jak na makroúrovni, tak i na mezoúrovni i mikroúrovni. Makroúroveň lze vnímat jako globální prostředí planety Země. Mezoúroveň lze ztotožnit s jednotlivými geografickými prvky, např. národními státy. Na této úrovni lez identifikovat takové oblasti jako jsou změny v sociální, demografické a etnické skladbě obyvatelstva ve střední Evropě a v jednotlivých státech, vliv náboženských proudů, vliv internetových sociálních sítí a ve financování jednotlivých aktivit sociální pedagogiky. Na mikroúrovni se sociální pedagogika bude věnovat především dynamickým vztahům a měnícím se funkcím v rodinách, volným časem a sociálním patologiím. Příspěvek lze vnímat jako teoreticko-prediktivní, který si bude všímat jednotlivým trendům jak v oboru sociální pedagogika, tak i trendům celospolečenským.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Perspektivy sociální pedagogiky. Sborník příspěvků z mezinárodní konference konané ve dnech 4. a 5. října 2013

  • ISBN

    9788074354076

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    101-112

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article