All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of the RWL model for evaluation of a residential environmental program

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00085373" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00085373 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629" target="_blank" >http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.499" target="_blank" >10.14712/18023061.499</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy

  • Original language description

    Článek na konkrétním příkladu diskutuje možnosti využití modelu Real World Learning (RWL) pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Ukazuje využití modelu pro vstupní analýzu programu, stanovení zcitlivujících kategorií a následné pozorování pro- gramu. V závěrečné části diskutuje silné stránky i limity využití modelu v evaluační praxi. Model je celkově hodnocen jako užitečný, ale i náročný nástroj vyžadující zkušeného evaluátora.

  • Czech name

    Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy

  • Czech description

    Článek na konkrétním příkladu diskutuje možnosti využití modelu Real World Learning (RWL) pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Ukazuje využití modelu pro vstupní analýzu programu, stanovení zcitlivujících kategorií a následné pozorování pro- gramu. V závěrečné části diskutuje silné stránky i limity využití modelu v evaluační praxi. Model je celkově hodnocen jako užitečný, ale i náročný nástroj vyžadující zkušeného evaluátora.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Envigogika: Charles University E-journal for Environmental Education

  • ISSN

    1802-3061

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    1-15

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database