Field education of social work students at placements
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00091698" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00091698 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Praktické vzdělávání studentů sociální práce v organizacích
Original language description
Odborná stať se zaměřuje na praktické vzdělávání (praxi a supervizi) studentů sociální práce na Katedře sociální politiky a sociální práce Masarykovy Univerzity v Brně. Praktické vzdělávání je velmi důležitou součástí vzdělávání v sociální práci. Podobně jako je tomu v řadě dalších zemí, v České republice je studium sociální práce kombinací vzdělávání ve škole i v terénu. Autorka zdůrazňuje důležitost vzdělávání v organizacích poskytujících sociální služby a klíčovou roli instruktorů z těchto organizací. Prezentuje empirická zjištění z výzkumu zaměřeného na zkušenosti instruktorů z organizací, jež doprovází studenty na praxi. Zároveň analyzuje možné rizikové a protektivní činitele praktického vzdělávání v organizacích a vyvozuje možné implikace pro curriculum praxí a supervizí studentů.
Czech name
Praktické vzdělávání studentů sociální práce v organizacích
Czech description
Odborná stať se zaměřuje na praktické vzdělávání (praxi a supervizi) studentů sociální práce na Katedře sociální politiky a sociální práce Masarykovy Univerzity v Brně. Praktické vzdělávání je velmi důležitou součástí vzdělávání v sociální práci. Podobně jako je tomu v řadě dalších zemí, v České republice je studium sociální práce kombinací vzdělávání ve škole i v terénu. Autorka zdůrazňuje důležitost vzdělávání v organizacích poskytujících sociální služby a klíčovou roli instruktorů z těchto organizací. Prezentuje empirická zjištění z výzkumu zaměřeného na zkušenosti instruktorů z organizací, jež doprovází studenty na praxi. Zároveň analyzuje možné rizikové a protektivní činitele praktického vzdělávání v organizacích a vyvozuje možné implikace pro curriculum praxí a supervizí studentů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Civilia
ISSN
1805-3963
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
12-29
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—