All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Media Avoidance in a Crisis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F24%3A00137990" target="_blank" >RIV/00216224:14230/24:00137990 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vyhýbání se médiím v dobách krize

  • Original language description

    Výzkum vyhýbání se médiím se věnuje především úplnému vyhýbání se zpravodajství, zatímco jen omezeně se soustředí na skutečnost, že vyhýbání se médiím je selektivní praxí: lidé se typicky a nejčastěji vyhýbají jen některým médiím, zatímco jiným nikoli. Selektivní vyhýbání se zpravodajství je přitom kritickým tématem v období krize, kdy porozumění tomu, kteří lidé se vyhýbají kterým zpravodajským kanálům a proč, hraje klíčovou roli v šíření informací o probíhající krizi. Prezentovaná analýza se proto zabývá tím, jak liší prediktory vyhýbání se třem nejvýznamnějším typům českých zpravodajských médií: médiím veřejné služby, komerčním televizím a bulvárním periodikům.

  • Czech name

    Vyhýbání se médiím v dobách krize

  • Czech description

    Výzkum vyhýbání se médiím se věnuje především úplnému vyhýbání se zpravodajství, zatímco jen omezeně se soustředí na skutečnost, že vyhýbání se médiím je selektivní praxí: lidé se typicky a nejčastěji vyhýbají jen některým médiím, zatímco jiným nikoli. Selektivní vyhýbání se zpravodajství je přitom kritickým tématem v období krize, kdy porozumění tomu, kteří lidé se vyhýbají kterým zpravodajským kanálům a proč, hraje klíčovou roli v šíření informací o probíhající krizi. Prezentovaná analýza se proto zabývá tím, jak liší prediktory vyhýbání se třem nejvýznamnějším typům českých zpravodajských médií: médiím veřejné služby, komerčním televizím a bulvárním periodikům.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LX22NPO5101" target="_blank" >LX22NPO5101: The National Institute for Research on the Socioeconomic Impact of Diseases and Systemic Risks</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů