Net generation and advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00193437" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00193437 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Net generation a reklama
Original language description
Příspěvek se zabývá nejen novým fenoménem v oblasti reklamy, kterými jsou Internet a digitální média ale především hlavní cílovou skupinou nových médií, kterými jsou mladí lidé. Analyzuje změny v jejich spotřebním a mediálním chování, posun hodnot, postojů a životního stylu.
Czech name
Net generation a reklama
Czech description
Příspěvek se zabývá nejen novým fenoménem v oblasti reklamy, kterými jsou Internet a digitální média ale především hlavní cílovou skupinou nových médií, kterými jsou mladí lidé. Analyzuje změny v jejich spotřebním a mediálním chování, posun hodnot, postojů a životního stylu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy v marketingu. Dosledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing
ISBN
978-80-8105-210-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
68-76
Publisher name
Fakulta masmediálnej komunikacie
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—