All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Determining the influence of geographical factors on the movement of military vehicles in terrain - tracked vehicle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F10%3A00047151" target="_blank" >RIV/00216224:14310/10:00047151 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Určování vlivu geografických faktorů na pohyb vojenských vozidel v terénu - pásová vozidla

  • Original language description

    Tato metodika popisuje způsob stanovení průjezdnosti pásových vozidel (zpomalení faktorem půdního druhu) v různých terénních a geografických podmínkách pomocí záznamu a vyhodnocení souboru naměřených pentrometrických dat dle modelu NIMA, který je založenna rozdělení půd do jednotlivých skupin podle jednotné klasifikace půd standardizované v NATO. Metodika vychází z modelu určení indexu pohyblivosti (mobility) vozidel TMI dle STANAG 4307/AVTP-1 01-80. TMI umožňuje předpokládat (předpovědět) průchodivostvozidla v méně únosném terénu. Porovnání hodnot TMI s vozidlovým penetračním indexem VCI umožňuje předpovědět schopnost pohybu vozidla nebo kolony vozidel v terénu o známých půdních charakteristikách vyjádřených penetračním indexem CI.

  • Czech name

    Určování vlivu geografických faktorů na pohyb vojenských vozidel v terénu - pásová vozidla

  • Czech description

    Tato metodika popisuje způsob stanovení průjezdnosti pásových vozidel (zpomalení faktorem půdního druhu) v různých terénních a geografických podmínkách pomocí záznamu a vyhodnocení souboru naměřených pentrometrických dat dle modelu NIMA, který je založenna rozdělení půd do jednotlivých skupin podle jednotné klasifikace půd standardizované v NATO. Metodika vychází z modelu určení indexu pohyblivosti (mobility) vozidel TMI dle STANAG 4307/AVTP-1 01-80. TMI umožňuje předpokládat (předpovědět) průchodivostvozidla v méně únosném terénu. Porovnání hodnot TMI s vozidlovým penetračním indexem VCI umožňuje předpovědět schopnost pohybu vozidla nebo kolony vozidel v terénu o známých půdních charakteristikách vyjádřených penetračním indexem CI.

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    J-4-720/68

  • Regulation ID

  • Technical parameters

    Metodika umožňuje určování únosnosti všech pásových vozidel při zadaných technických parametrech

  • Economical parameters

    Metodika umožňuje ekonomicky zefektivnit nasazení techniky v terénu o různých charakteristikách únosnosti a zároveň zefektivnit analýzu nákupu nových vozidel vzhledem k charakteristikám únosnosti půd

  • Certification body designation

    VOP-026 Štemberk, s.p. divize VTÚPV Vyškov, certifikovaný dle ČSN EN ISO 9001

  • Date of certification

  • Method of use

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy