The pedagogical skills of diagnostics and influence on students preconception
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F02%3A00007752" target="_blank" >RIV/00216224:14410/02:00007752 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva
Original language description
Žákovské prekoncepce a učitelské dovednosti diagnostikovat tyto prekoncepce. Použitím teorií prekoncepcí realizovat ovlivňování prekoncepcí ve výuce. Osvojování učitelských dovedností jak zjišťovat a působit na žákovské prekoncepce.
Czech name
Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností
ISBN
80-7315-035-2
Number of pages of the result
14
Pages from-to
257-270
Number of pages of the book
—
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—