All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

AXIOLOGICAL DIMENSION OF ENVIRONMENTAL EDUCATION AND TEACHER COMPETENCE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00019812" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00019812 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE

  • Original language description

    Autorka zdůvodňuje klíčovou kompetenci učitele pro realizaci ekologické výchovy. Všímá si jí v širším kontextu přípravy učitelů a uvádí standard pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy. Stať prezentuje některé výsledky výzkumu sociálního diskurzu učitelů a studentů učitelství 1. stupně ZŠ o environmentální problematice konkrétně o otázkách vztahu člověka k životnímu prostředí a jeho chování v něm. Zmapování myšlení, názorů, postojů a hodnot (pomocí metody Q-třídění ) může ovlivnit přípravné i další vzdělávání učitelů ve sledované oblasti, tzn. v našem případě korekci navrhovaného standardu

  • Czech name

    AXIOLOGICKÁ DIMENZE EKOLOGICKÉ VÝCHOVY A KOMPETENCE UČITELE

  • Czech description

    Autorka zdůvodňuje klíčovou kompetenci učitele pro realizaci ekologické výchovy. Všímá si jí v širším kontextu přípravy učitelů a uvádí standard pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy. Stať prezentuje některé výsledky výzkumu sociálního diskurzu učitelů a studentů učitelství 1. stupně ZŠ o environmentální problematice konkrétně o otázkách vztahu člověka k životnímu prostředí a jeho chování v něm. Zmapování myšlení, názorů, postojů a hodnot (pomocí metody Q-třídění ) může ovlivnit přípravné i další vzdělávání učitelů ve sledované oblasti, tzn. v našem případě korekci navrhovaného standardu

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Učitel a vzdělávání pro udržitelný rozvoj. Sborník z mezinárodní konference.

  • ISBN

    80-86360-42-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    23-28

  • Publisher name

    UK

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    PřF UK Praha

  • Event date

    Sep 20, 2004

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article