All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-assessment and assessment of professional competencies of trainee teachers during the block teaching practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F17%3A00004112" target="_blank" >RIV/46747885:24510/17:00004112 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebehodnocení a hodnocení profesních kompetencí studentů učitelství na souvislých pedagogických praxích

  • Original language description

    Empirická studie otevírá otázku, jak hodnotit profesní přípravu budoucích učitelů, a představuje přístup založený na kompetenčním modelu. Na základě Rámce profesních kvalit učitele (Tomková et al., 2012), používaném v celoživotním vzdělávání učitelů, byl vytvořen hodnotící nástroj, v němž bylo obsaženo 5 vícedimenzionálních kompetencí rozpracovaných do 34 dílčích položek. Tento nástroj byl použit pro výzkum sebehodnocení rozvoje profesních kompetencí studentů učitelství a jejich hodnocení cvičnými učiteli na souvislé pedagogické praxi.

  • Czech name

    Sebehodnocení a hodnocení profesních kompetencí studentů učitelství na souvislých pedagogických praxích

  • Czech description

    Empirická studie otevírá otázku, jak hodnotit profesní přípravu budoucích učitelů, a představuje přístup založený na kompetenčním modelu. Na základě Rámce profesních kvalit učitele (Tomková et al., 2012), používaném v celoživotním vzdělávání učitelů, byl vytvořen hodnotící nástroj, v němž bylo obsaženo 5 vícedimenzionálních kompetencí rozpracovaných do 34 dílčích položek. Tento nástroj byl použit pro výzkum sebehodnocení rozvoje profesních kompetencí studentů učitelství a jejich hodnocení cvičnými učiteli na souvislé pedagogické praxi.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Časopis Lifelong learning

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    54-73

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database