Relation theory and praxis in undergraduate preparation teachers.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012670" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012670 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
Original language description
Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Pedagogická praxe.
Czech name
Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
Czech description
Hledání optimálních proporcí mezi teorií a praxí v přípravě učitelů. Pedagogická praxe.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Sborník z konference.
ISBN
80-86633-38-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
PdF MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—