Social and affective learning strategies and teaching of German to children with specific learning difficulties
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012864" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012864 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Original language description
Studie se zabývá otázkou sociálních a afektivních strategií ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí teoretická východiska i konkrétní aktivity pro výuku němčiny.
Czech name
Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Czech description
Studie se zabývá otázkou sociálních a afektivních strategií ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí teoretická východiska i konkrétní aktivity pro výuku němčiny.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomy in foreing language learning and teaching</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
80-86633-38-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
115-124
Publisher name
MSD
Place of publication
Brno
Event location
Brno, PdF MU
Event date
Sep 13, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—