All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Development of Pedagogical Skills

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012978" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012978 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ

  • Original language description

    Abstrakt. K vytváení didaktických dovedností student pispívá specifický soubor pedagogických intervencí. Zajímalo nás, které intervence studenti nejvíce potebují. V první fázi šetení jsme se zamili na názory samotných student. Zajímalo nás, jak sami hodnotí své dovednosti, v em mají nejvtší problémy. Ve druhé fázi výzkumu jsme vycházeli ze zkušeností uitel z praxe. Uitelé uvádli, v em by se chtli zlepšit. Odpovdi uitel i student se v mnohém shodují. Ob skupiny pociují nejvíce nedostatk v dovednosti volit a využít adekvátních metod a forem výuky. Výsledky šetení nám pomohou pi volb pedagogických intervencí, tedy systematického postupu uitel v rámci seminá z oborových didaktik a bhem souvislé pedagogické praxe.

  • Czech name

    Rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ

  • Czech description

    Abstrakt. K vytváení didaktických dovedností student pispívá specifický soubor pedagogických intervencí. Zajímalo nás, které intervence studenti nejvíce potebují. V první fázi šetení jsme se zamili na názory samotných student. Zajímalo nás, jak sami hodnotí své dovednosti, v em mají nejvtší problémy. Ve druhé fázi výzkumu jsme vycházeli ze zkušeností uitel z praxe. Uitelé uvádli, v em by se chtli zlepšit. Odpovdi uitel i student se v mnohém shodují. Ob skupiny pociují nejvíce nedostatk v dovednosti volit a využít adekvátních metod a forem výuky. Výsledky šetení nám pomohou pi volb pedagogických intervencí, tedy systematického postupu uitel v rámci seminá z oborových didaktik a bhem souvislé pedagogické praxe.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Píprava uitel a aktuální promny v základním vzdlávání

  • ISBN

    80-7040-789-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    128-133

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Jihoeské univerzity

  • Place of publication

    eské Budjovice - Jihoeská univerzita

  • Event location

    eské Budjovice

  • Event date

    Sep 15, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article