Alternative forms of education and pedagogical practical
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00025528" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00025528 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky
Original language description
V příspěvku jsou představeny tématicky zaměřené výukové programy jako příklad integace odborné a didaktické složky v pregraduální přípravě učitelů. Uvedeny jsou hlavní cíle, problematika tvorby, realizace, analýzy a hodnocení výukových progamů z pohledujednotlivých účastníků studentů, lektorů, učitelů z praxe, žáků a vyučujících katedry biologie Pedagogické fakulty MU v Brně.
Czech name
Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky
Czech description
V příspěvku jsou představeny tématicky zaměřené výukové programy jako příklad integace odborné a didaktické složky v pregraduální přípravě učitelů. Uvedeny jsou hlavní cíle, problematika tvorby, realizace, analýzy a hodnocení výukových progamů z pohledujednotlivých účastníků studentů, lektorů, učitelů z praxe, žáků a vyučujících katedry biologie Pedagogické fakulty MU v Brně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov
ISBN
80-8050-848-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Přírodovědec č. 171
Place of publication
Nitra
Event location
Tatranská Štrba
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—