All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Linguodidactic view of foreign language education in children with SLD

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00031091" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00031091 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Lingvodidaktický pohled na problematiku výuky cizích jazyků u dětí s SPU a dyslexií

  • Original language description

    říspěvek se zabývá problematikou výuky cizích jazyků u dětí s dyslexií, případně SPU. Reflektuje problematiku z perspektivy současného vývoje v lingvodidaktice a zaměřuje se na využitelnost moderních lingvodidaktických koncepcí ve výuce dětí se specifickými potřebami. Zmiňuje například význam učebních stylů a strategií, koncepci Gardnerových mnohočetných inteligencí, multisensorické přístupy, eklektický přístup, přístup zaměřený na žáka a alternativní metody výuky cizího jazyka jako je TPR nebo sugestopedie.

  • Czech name

    Lingvodidaktický pohled na problematiku výuky cizích jazyků u dětí s SPU a dyslexií

  • Czech description

    říspěvek se zabývá problematikou výuky cizích jazyků u dětí s dyslexií, případně SPU. Reflektuje problematiku z perspektivy současného vývoje v lingvodidaktice a zaměřuje se na využitelnost moderních lingvodidaktických koncepcí ve výuce dětí se specifickými potřebami. Zmiňuje například význam učebních stylů a strategií, koncepci Gardnerových mnohočetných inteligencí, multisensorické přístupy, eklektický přístup, přístup zaměřený na žáka a alternativní metody výuky cizího jazyka jako je TPR nebo sugestopedie.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Edukace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    80-86633-38-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    MSD

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article