Opportunities to learn in lower secondary physics instruction; the outcomes of CPV Video study of physics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00017876" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00017876 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?
Original language description
Příspěvek se obrací na učitele základních škol a seznamuje je s výsledky výzkumu výuky fyziky na 2. stupni. Odpovídá na otázky v jakých formách a v jakých fázích se odehrává výuka fyziky. Jaké příležitosti k verbálnímu projevu učitele a žáků výuka fyzikynabízí? Výzkum ukazuje, že formy výuky, zaměřené na učitele, výrazně převažují nad formami, v nichž vystupují do popředí žáci. V malé míře jsou pak používány kooperativní formy výuky.
Czech name
Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?
Czech description
Příspěvek se obrací na učitele základních škol a seznamuje je s výsledky výzkumu výuky fyziky na 2. stupni. Odpovídá na otázky v jakých formách a v jakých fázích se odehrává výuka fyziky. Jaké příležitosti k verbálnímu projevu učitele a žáků výuka fyzikynabízí? Výzkum ukazuje, že formy výuky, zaměřené na učitele, výrazně převažují nad formami, v nichž vystupují do popředí žáci. V malé míře jsou pak používány kooperativní formy výuky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Research Centre on Schooling</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy
ISSN
0323-0449
e-ISSN
—
Volume of the periodical
131
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
9-16
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—