All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Students' Self-evaluation for Increasing the Quality of Students' Professional Training for Project Teaching and Their Own Realizations of Projects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020504" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020504 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebereflexe kompetencí studenta jako podpora zvyšování kvality profesní přípravy studentů na projektovou výuku a vlastní realizace projektů

  • Original language description

    Kurikulární změny v oblasti základního vzdělávání směřují k rozvoji klíčových kompetencí žáků. To vyžaduje u učitele změnu obecných strategií výchovy a vzdělávání, metod a forem výuky. Jednou z metod, která přispívá k rozvoji klíčových kompetencí žáků, je metoda projektová, která je ve výuce využívána stále častěji. Vytvoření a realizace projektu je náročná činnost, na niž musí být učitel dostatečně připraven. V rámci profesní přípravy studentů učitelství 1. stupně jsou studenti vedeni k zpracování návrhu projektu, jeho realizaci ve škole v průběhu souvislé pedagogické praxe a následné sebereflexi. V sebereflexi se zamýšlejí nad úrovní kompetencí pro projektovou výuku reflektují složku znalostí, dovedností, postojů a zkušeností. Výsledky sebereflexe jsou podnětem pro zkvalitnění celkové profesní přípravy studentů a autoregulaci úrovně kompetencí studenta. Příspěvek uvádí příklady výsledků sebereflexe kompetencí studenta k projektové výuce u tudentů 4. ročníku učitelství 1. stupně na Pd

  • Czech name

    Sebereflexe kompetencí studenta jako podpora zvyšování kvality profesní přípravy studentů na projektovou výuku a vlastní realizace projektů

  • Czech description

    Kurikulární změny v oblasti základního vzdělávání směřují k rozvoji klíčových kompetencí žáků. To vyžaduje u učitele změnu obecných strategií výchovy a vzdělávání, metod a forem výuky. Jednou z metod, která přispívá k rozvoji klíčových kompetencí žáků, je metoda projektová, která je ve výuce využívána stále častěji. Vytvoření a realizace projektu je náročná činnost, na niž musí být učitel dostatečně připraven. V rámci profesní přípravy studentů učitelství 1. stupně jsou studenti vedeni k zpracování návrhu projektu, jeho realizaci ve škole v průběhu souvislé pedagogické praxe a následné sebereflexi. V sebereflexi se zamýšlejí nad úrovní kompetencí pro projektovou výuku reflektují složku znalostí, dovedností, postojů a zkušeností. Výsledky sebereflexe jsou podnětem pro zkvalitnění celkové profesní přípravy studentů a autoregulaci úrovně kompetencí studenta. Příspěvek uvádí příklady výsledků sebereflexe kompetencí studenta k projektové výuce u tudentů 4. ročníku učitelství 1. stupně na Pd

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Die Qualität von Lehre und Unterricht von neuen Herausforderungen

  • ISBN

    978-3-8340-0285-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    252-262

  • Publisher name

    IAHE

  • Place of publication

    Erlangen

  • Event location

    PdF MU

  • Event date

    Jan 1, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article