My way to pedagogical knowledge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00025110" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00025110 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Moje cesta k pedagogickým znalostem
Original language description
Autor reflektuje důležité mezníky své cesty k pedagogickým znalostem. Na jejím začátku bylo zkoumání studentova a učitelova pojetí výuky a utváření profesních dovedností studentů, které vyústilo do výzkumu pedagogických dovedností a implicitních pedagogických znalostí. V současné době autor výzkumně rozpracovává (se svými spolupracovníky) problematiku rozvíjení pedagogické kondice budoucích učitelů a sociálních pedagogů. Většina autorových výzkumů i publikovaných studií byla spojena s řešením grantovýchprojektů. V nich spolupracoval s kolegy z různých pracovišť a svými doktorandy.
Czech name
Moje cesta k pedagogickým znalostem
Czech description
Autor reflektuje důležité mezníky své cesty k pedagogickým znalostem. Na jejím začátku bylo zkoumání studentova a učitelova pojetí výuky a utváření profesních dovedností studentů, které vyústilo do výzkumu pedagogických dovedností a implicitních pedagogických znalostí. V současné době autor výzkumně rozpracovává (se svými spolupracovníky) problematiku rozvíjení pedagogické kondice budoucích učitelů a sociálních pedagogů. Většina autorových výzkumů i publikovaných studií byla spojena s řešením grantovýchprojektů. V nich spolupracoval s kolegy z různých pracovišť a svými doktorandy.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
17
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—