All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of Czech Language Teaching in Lower Secondary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00032027" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00032027 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ

  • Original language description

    Obsahem publikace je analýza učiva českého jazyka v 6. až 9. ročníku základní školy a metodických postupů jeho podání a procvičování. Je rozdělena do 7 kapitol nazvaných podle tematických celků: Obecné poučení o jazyce; Zvuková stránka jazyka; Pravopis;Význam slov; Tvoření slov; Tvarosloví; Skladba. O jednotlivých tematických celcích se však nehovoří izolovaně, neustále je zdůrazňováno sepětí jednotlivých složek vyučování českému jazyku, např. pravopisu a zvukové stránky, tvarosloví, nauky o slovní zásobě, skladby; význam zvládnutí gramatických kategorií jmen a sloves pro zvládnutí skladebního učiva apod. Teoretické poznatky jsou vždy důsledně propojeny s vysvětlením metodických postupů.

  • Czech name

    Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ

  • Czech description

    Obsahem publikace je analýza učiva českého jazyka v 6. až 9. ročníku základní školy a metodických postupů jeho podání a procvičování. Je rozdělena do 7 kapitol nazvaných podle tematických celků: Obecné poučení o jazyce; Zvuková stránka jazyka; Pravopis;Význam slov; Tvoření slov; Tvarosloví; Skladba. O jednotlivých tematických celcích se však nehovoří izolovaně, neustále je zdůrazňováno sepětí jednotlivých složek vyučování českému jazyku, např. pravopisu a zvukové stránky, tvarosloví, nauky o slovní zásobě, skladby; význam zvládnutí gramatických kategorií jmen a sloves pro zvládnutí skladebního učiva apod. Teoretické poznatky jsou vždy důsledně propojeny s vysvětlením metodických postupů.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-210-4244-5

  • Number of pages

    139

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book