All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The branche of education Art and culture and its future place in the school programmes of education in the grammar schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00051196" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00051196 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávací oblast Umění a kultura a její budoucí místo ve školních vzdělávacích programech na gymnáziích

  • Original language description

    Reforma vzdělávacího systému předpokládá dvě úrovně kurikulárních dokumentů: Rámcový vzdělávací program (RVP)a Školní vzdělávací program (ŠVP). V současné době školy pracují na tvorbě svého ŠVP. Článek shrnuje výsledky anketního šetření na gymnáziích o jejich připravenosti k tvorbě vzdělávacích dokumentů, o problémech spojených s reformou a o možnostech katedry hudební výchovy pomoci školám. Výsledky šetření vypovídají o obavách. Učitelé příliš nevěří v efektivitu reformy, vyhovují jim stávající osnovy.Obávají se o další osud hudební výchovy. Mají pro katedru hudební výchovy tři návrhy - pořádání metodických seminářů na téma integrace v rámci humanitních předmětů, semináře o využítí počítačové techniky a důsledné prezentování výchovy k hudbě a kultuřejako podstatným složkám života civilizované společnosti

  • Czech name

    Vzdělávací oblast Umění a kultura a její budoucí místo ve školních vzdělávacích programech na gymnáziích

  • Czech description

    Reforma vzdělávacího systému předpokládá dvě úrovně kurikulárních dokumentů: Rámcový vzdělávací program (RVP)a Školní vzdělávací program (ŠVP). V současné době školy pracují na tvorbě svého ŠVP. Článek shrnuje výsledky anketního šetření na gymnáziích o jejich připravenosti k tvorbě vzdělávacích dokumentů, o problémech spojených s reformou a o možnostech katedry hudební výchovy pomoci školám. Výsledky šetření vypovídají o obavách. Učitelé příliš nevěří v efektivitu reformy, vyhovují jim stávající osnovy.Obávají se o další osud hudební výchovy. Mají pro katedru hudební výchovy tři návrhy - pořádání metodických seminářů na téma integrace v rámci humanitních předmětů, semináře o využítí počítačové techniky a důsledné prezentování výchovy k hudbě a kultuřejako podstatným složkám života civilizované společnosti

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Musica viva in schola XX.

  • ISBN

    978-80-210-4445-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    259

  • Pages from-to

    45-48

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article