Gifted Students and Their Free Time
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026842" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026842 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nadaní žáci a jejich volný čas
Original language description
Mimoškolní aktivity se mohou stát významným prostředkem pro posílení interpersonálních vztahů všech účastníků vzdělávacího procesu. Tento fakt může být využit při práci s žáky, kteří mají specifické vzdělávací potřeby a často se v mnoha směrech odlišujíod svých spolužáků. Do takovéto skupiny žáků spadají i nadaní a mimořádně nadaní žáci. V loňském roce byl proveden na PdF MU výzkum, který analyzoval životní styl nadaných a mimořádně nadaných žáků ZŠ. Z výzkumu byly zjištěny rozdílnosti v mimoškolních aktivitách ve srovnání s ostatními žáky. Získané poznatky by se tak mohly uplatnit při formování volnočasových aktivit a být nápomocny při utváření vzájemné spolupráce. Dedikace: tato publikace vznikla v souvislosti s řešením úkolů vyplývajících z výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, identifikační kód MSM 0021622443, vedoucé řešitelka prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Czech name
Nadaní žáci a jejich volný čas
Czech description
Mimoškolní aktivity se mohou stát významným prostředkem pro posílení interpersonálních vztahů všech účastníků vzdělávacího procesu. Tento fakt může být využit při práci s žáky, kteří mají specifické vzdělávací potřeby a často se v mnoha směrech odlišujíod svých spolužáků. Do takovéto skupiny žáků spadají i nadaní a mimořádně nadaní žáci. V loňském roce byl proveden na PdF MU výzkum, který analyzoval životní styl nadaných a mimořádně nadaných žáků ZŠ. Z výzkumu byly zjištěny rozdílnosti v mimoškolních aktivitách ve srovnání s ostatními žáky. Získané poznatky by se tak mohly uplatnit při formování volnočasových aktivit a být nápomocny při utváření vzájemné spolupráce. Dedikace: tato publikace vznikla v souvislosti s řešením úkolů vyplývajících z výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, identifikační kód MSM 0021622443, vedoucé řešitelka prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Nakladatelství GAUDEAMUS, Univerzita Hra
Event location
Hradec Králové UK PdF
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—