The Accessions to the Therapy of the Developmental Dysphasia
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026961" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026961 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístupy k terapii vývojové dysfázie
Original language description
Tématem příspěvku je problematika aplikace principů alternativní a augmentativní komunikace v terapii vývojové dysfázie. Hlavním cílem prezentovaného výzkumného šetření bylo v rámci terapie vývojové dysfázie aplikovat principy alternativní a augmentativní komunikace, které mohou posloužit jako prostředek k zesílení stimulace smyslových kanálů jejich vzájemným propojením, neboť děti s touto formou narušené komunikační schopnosti mají obtíže se zpracováním informace, která přichází pouze zrakovou či sluchovou cestou.
Czech name
Přístupy k terapii vývojové dysfázie
Czech description
Tématem příspěvku je problematika aplikace principů alternativní a augmentativní komunikace v terapii vývojové dysfázie. Hlavním cílem prezentovaného výzkumného šetření bylo v rámci terapie vývojové dysfázie aplikovat principy alternativní a augmentativní komunikace, které mohou posloužit jako prostředek k zesílení stimulace smyslových kanálů jejich vzájemným propojením, neboť děti s touto formou narušené komunikační schopnosti mají obtíže se zpracováním informace, která přichází pouze zrakovou či sluchovou cestou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
Event location
Pedagogická fakulta MU
Event date
Sep 17, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—