All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Textbooks from the educational research perspective

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027033" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027033 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu

  • Original language description

    Cílem předkládané monografie je mapovat pole výzkumu učebnic především v kontextu kurikula a školní výuky. Její ambicí je přispět k rozvoji teoretické, metodologické a poznatkové základny výzkumu učebnic. Pokouší se přispět k řešení uvedených problémů tím, že podrobně informuje nejen o tradičních, ale také o inovativních výzkumných přístupech, které předkládá k širší odborné diskusi. V první části monografie jsou zařazeny teoretické, přehledové a metodologické studie. Ve druhé části monografie jsou zařazeny empirické studie (výzkumná sdělení), jež přináší nové poznatky o využívání učebnic ve výuce, o vzdělávacích obsazích v učebnicích a o obtížnosti textu učebnic.

  • Czech name

    Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu

  • Czech description

    Cílem předkládané monografie je mapovat pole výzkumu učebnic především v kontextu kurikula a školní výuky. Její ambicí je přispět k rozvoji teoretické, metodologické a poznatkové základny výzkumu učebnic. Pokouší se přispět k řešení uvedených problémů tím, že podrobně informuje nejen o tradičních, ale také o inovativních výzkumných přístupech, které předkládá k širší odborné diskusi. V první části monografie jsou zařazeny teoretické, přehledové a metodologické studie. Ve druhé části monografie jsou zařazeny empirické studie (výzkumná sdělení), jež přináší nové poznatky o využívání učebnic ve výuce, o vzdělávacích obsazích v učebnicích a o obtížnosti textu učebnic.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Research Centre on Schooling</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7315-174-4

  • Number of pages

    198

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book