Educative Approach for Acquiring Specific Competences in Pregradual Preparation of Special Needs Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027261" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027261 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů
Original language description
Stať je zaměřená na analýzu potřeb studentů učitelství pro základní a střední školy se studijním oborem speciální pedagogika při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně se zdravotním postižením a chronickým onemocněním, v komparacis poznatky studentů bez studijního oboru speciální pedagogika, s cílem navrhnout na základě výsledků výzkumného šetření optimální řešení pro zvýšení jejich odborných kompetencí v oblasti speciálně pedagogické podpory žáků s epilepsií, diferencovaně podlepotřeb jednotlivých skupin studentů
Czech name
Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů
Czech description
Stať je zaměřená na analýzu potřeb studentů učitelství pro základní a střední školy se studijním oborem speciální pedagogika při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně se zdravotním postižením a chronickým onemocněním, v komparacis poznatky studentů bez studijního oboru speciální pedagogika, s cílem navrhnout na základě výsledků výzkumného šetření optimální řešení pro zvýšení jejich odborných kompetencí v oblasti speciálně pedagogické podpory žáků s epilepsií, diferencovaně podlepotřeb jednotlivých skupin studentů
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Paido, Brno
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU
Event date
Sep 17, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—