All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Textbooks for the Upper Secondary Schools after Velvet Revolution - the ideal and the reality

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034690" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034690 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podreczniki dla szkol srednich po aksamitnej rewolucji - ideal i rzeczywistosc

  • Original language description

    Autorka se zabývá obavami učitelů českého jazyka v době vzdělávací reformy v České republice. Zaměřuje se na učebnice českého jazyka a na plánované zavádění nové státní maturitní zkoušky, která má za úkol ověřit znalosti absolventů střední školy. Charakterizuje současné učebnice, způsob výuky na středních školách a dosavadní realizaci maturitní zkoušky. O reformě školství a zavádění státní maturity se diskutuje. Všímá si podobností a rozdílů v přístupu učitelů ve vztahu k výuce a ověřování znalostí v Česku a Polsku. Omezený prostor nedovoluje hlouběji srovnávat českou situaci s právě probíhajícími obdobnými procesy v polském školství.

  • Czech name

    Podreczniki dla szkol srednich po aksamitnej rewolucji - ideal i rzeczywistosc

  • Czech description

    Autorka se zabývá obavami učitelů českého jazyka v době vzdělávací reformy v České republice. Zaměřuje se na učebnice českého jazyka a na plánované zavádění nové státní maturitní zkoušky, která má za úkol ověřit znalosti absolventů střední školy. Charakterizuje současné učebnice, způsob výuky na středních školách a dosavadní realizaci maturitní zkoušky. O reformě školství a zavádění státní maturity se diskutuje. Všímá si podobností a rozdílů v přístupu učitelů ve vztahu k výuce a ověřování znalostí v Česku a Polsku. Omezený prostor nedovoluje hlouběji srovnávat českou situaci s právě probíhajícími obdobnými procesy v polském školství.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Miedzy szkola i uniwersytetem. Odbiorcy w nowych podrecznikach dla reformujacej sie szkoly

  • ISBN

    978-83-88176-96-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Wydawnictwo Poznańskie Studia Polonistyczne

  • Place of publication

    Poznań

  • Event location

    Poznań

  • Event date

    Jan 1, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article