All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Improvement of cartographic education mediums, aspects and hypotesis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00038721" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00038721 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití školních kartografických pomůcek, aspekty a hypotézy výzkumu.

  • Original language description

    : Tento příspěvěk se zabývá výzkumem prováděným v souvislosti s prostorovou představivostí a prostorovým myšlením a jejich využitím u žáků 2. a zejména 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Tématem příspěvku není jen výzkum procesů spojených s prostorovou představivostí žáků, ale především klasifikace, výběr a způsob užití kartografických prostředků a dalších učebních pomůcek dle jejich věku a vyspělosti při formování geografických kompetencí. Tématem není jen výzkum mentálních psychických procesů spojených s prostorovou představivostí v mozku žáků, ale lepší pochopení mentálních a vyučovacích procesů při vyučování, pomocí čehož se bude lépe využívat názornosti a názorných vyučovacích prosostředků v prostoru a čase. Příspěvěk je tedy zaměřen též na výběr a třídění názorných vyučovacích pomůcek, které jsou nejvhodnější a nejefektivnější pro konkrétní žáky a třídy.

  • Czech name

    Využití školních kartografických pomůcek, aspekty a hypotézy výzkumu.

  • Czech description

    : Tento příspěvěk se zabývá výzkumem prováděným v souvislosti s prostorovou představivostí a prostorovým myšlením a jejich využitím u žáků 2. a zejména 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Tématem příspěvku není jen výzkum procesů spojených s prostorovou představivostí žáků, ale především klasifikace, výběr a způsob užití kartografických prostředků a dalších učebních pomůcek dle jejich věku a vyspělosti při formování geografických kompetencí. Tématem není jen výzkum mentálních psychických procesů spojených s prostorovou představivostí v mozku žáků, ale lepší pochopení mentálních a vyučovacích procesů při vyučování, pomocí čehož se bude lépe využívat názornosti a názorných vyučovacích prosostředků v prostoru a čase. Příspěvěk je tedy zaměřen též na výběr a třídění názorných vyučovacích pomůcek, které jsou nejvhodnější a nejefektivnější pro konkrétní žáky a třídy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Geodny ? Geodays Liberec 2008. Sborník příspěvků. Výroční mezinárodní konference ČGS. Technická univerzita v Liberci.

  • ISBN

    978-80-7372-443-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci.

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Jan 1, 2008

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article