Improvement of cartographic education mediums, aspects and hypotesis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00038721" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00038721 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití školních kartografických pomůcek, aspekty a hypotézy výzkumu.
Original language description
: Tento příspěvěk se zabývá výzkumem prováděným v souvislosti s prostorovou představivostí a prostorovým myšlením a jejich využitím u žáků 2. a zejména 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Tématem příspěvku není jen výzkum procesů spojených s prostorovou představivostí žáků, ale především klasifikace, výběr a způsob užití kartografických prostředků a dalších učebních pomůcek dle jejich věku a vyspělosti při formování geografických kompetencí. Tématem není jen výzkum mentálních psychických procesů spojených s prostorovou představivostí v mozku žáků, ale lepší pochopení mentálních a vyučovacích procesů při vyučování, pomocí čehož se bude lépe využívat názornosti a názorných vyučovacích prosostředků v prostoru a čase. Příspěvěk je tedy zaměřen též na výběr a třídění názorných vyučovacích pomůcek, které jsou nejvhodnější a nejefektivnější pro konkrétní žáky a třídy.
Czech name
Využití školních kartografických pomůcek, aspekty a hypotézy výzkumu.
Czech description
: Tento příspěvěk se zabývá výzkumem prováděným v souvislosti s prostorovou představivostí a prostorovým myšlením a jejich využitím u žáků 2. a zejména 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Tématem příspěvku není jen výzkum procesů spojených s prostorovou představivostí žáků, ale především klasifikace, výběr a způsob užití kartografických prostředků a dalších učebních pomůcek dle jejich věku a vyspělosti při formování geografických kompetencí. Tématem není jen výzkum mentálních psychických procesů spojených s prostorovou představivostí v mozku žáků, ale lepší pochopení mentálních a vyučovacích procesů při vyučování, pomocí čehož se bude lépe využívat názornosti a názorných vyučovacích prosostředků v prostoru a čase. Příspěvěk je tedy zaměřen též na výběr a třídění názorných vyučovacích pomůcek, které jsou nejvhodnější a nejefektivnější pro konkrétní žáky a třídy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Geodny ? Geodays Liberec 2008. Sborník příspěvků. Výroční mezinárodní konference ČGS. Technická univerzita v Liberci.
ISBN
978-80-7372-443-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
Technická univerzita v Liberci.
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—