Video as a tool for developing teachers´ pedagogical content knowledge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00029115" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00029115 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
Original language description
Kapitola pojednává o teoretických východiscích, na nichž by mohlo být založeno praktické využívání videa v učitelském vzdělávání. Autoři vysvětlují, čím je specifický proces učení se pomocí videa. Podávají stručný přehled způsobů využívání videa a videozáznamu v učitelském vzdělávání, hlavní pozornost přitom zaměřují na prezentaci vybraných učebních prostředí, která byla vytvořena v zahraničí. Následně představují přístup uplatňovaný při vytváření elektronického učebního prostředí CPV videoweb.
Czech name
Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
Czech description
Kapitola pojednává o teoretických východiscích, na nichž by mohlo být založeno praktické využívání videa v učitelském vzdělávání. Autoři vysvětlují, čím je specifický proces učení se pomocí videa. Podávají stručný přehled způsobů využívání videa a videozáznamu v učitelském vzdělávání, hlavní pozornost přitom zaměřují na prezentaci vybraných učebních prostředí, která byla vytvořena v zahraničí. Následně představují přístup uplatňovaný při vytváření elektronického učebního prostředí CPV videoweb.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Pedagogical content knowledge as a key issue in curricular reform</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů.
ISBN
978-80-247-2429-4
Number of pages of the result
14
Pages from-to
—
Number of pages of the book
148
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—