Developing teachers pedagogical content knowledge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00029245" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00029245 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216208:11410/09:10088503
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
Original language description
Cílem monografie je dokumentovat postupy rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. V monografii jsou zahrnuty studie, které rozebírají teoretická východiska modelů učitelského vzdělávání založených na kategorii didaktická znalost obsahuči podávají přehled o metodách rozvíjení didaktických znalostí obsahu u učitelů.
Czech name
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
Czech description
Cílem monografie je dokumentovat postupy rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. V monografii jsou zahrnuty studie, které rozebírají teoretická východiska modelů učitelského vzdělávání založených na kategorii didaktická znalost obsahuči podávají přehled o metodách rozvíjení didaktických znalostí obsahu u učitelů.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Pedagogical content knowledge as a key issue in curricular reform</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7315-176-8
Number of pages
148
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—