All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Videostudy of Geography: maps in education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036388" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036388 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Videostudie zeměpisu: využití map ve výuce

  • Original language description

    Klíčovým didaktickým prostředkem výuky zeměpisu je mapa. Příspěvek představuje jeden z dílčích výstupů zkoumání realizovaného kurikula. Seznamuje čtenáře s typy map a časovou dimenzí práce s mapou v souboru 50 hodin výuky zeměpisu na téma Přírodní podmínky ČR na základních školách. Výsledky ukazují, že mapy se používají v drtivé většině zkoumaných hodin. Rozbor metod práce s mapou však ukázal, že převládají úkoly vyžadující spíše jednoduché myšlenkové operace nebo pamětní reprodukci. Prezentované metodypráce s mapou jsou doplněny citacemi ukázek zadání v reálné výuce, které užívali učitelé ve sledovaných vyučovacích hodinách. Příspěvek vznikl jako součást projektu Mapa: klíčový didaktický prostředek výuky zeměpisu

  • Czech name

    Videostudie zeměpisu: využití map ve výuce

  • Czech description

    Klíčovým didaktickým prostředkem výuky zeměpisu je mapa. Příspěvek představuje jeden z dílčích výstupů zkoumání realizovaného kurikula. Seznamuje čtenáře s typy map a časovou dimenzí práce s mapou v souboru 50 hodin výuky zeměpisu na téma Přírodní podmínky ČR na základních školách. Výsledky ukazují, že mapy se používají v drtivé většině zkoumaných hodin. Rozbor metod práce s mapou však ukázal, že převládají úkoly vyžadující spíše jednoduché myšlenkové operace nebo pamětní reprodukci. Prezentované metodypráce s mapou jsou doplněny citacemi ukázek zadání v reálné výuce, které užívali učitelé ve sledovaných vyučovacích hodinách. Příspěvek vznikl jako součást projektu Mapa: klíčový didaktický prostředek výuky zeměpisu

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Geodny Liberec 2008. Elektronický sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7372-443-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    968

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Technická univerzita

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article