All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Text-based Tools in Teacher s Preparation for Teaching of Chemistry and During Classes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036641" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036641 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní

  • Original language description

    Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření na vybraných středních školách v ČR (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem zájmu byla informace o typu používaných textových prostředků (učební osnovy, vzdělávací standardy, rámcový vzdělávací program, učebnice, metodické příručky, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, pracovní sešity, sbírky příkladů, vybrané internetové stránky, vlastní písemné poznámky vyučujících,...), frekvenci a účelu jejich využití, včetně otázky na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky. Zjištěné informace jsou porovnány s obdobným výzkumem dříve provedeným na Slovensku.

  • Czech name

    Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní

  • Czech description

    Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření na vybraných středních školách v ČR (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem zájmu byla informace o typu používaných textových prostředků (učební osnovy, vzdělávací standardy, rámcový vzdělávací program, učebnice, metodické příručky, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, pracovní sešity, sbírky příkladů, vybrané internetové stránky, vlastní písemné poznámky vyučujících,...), frekvenci a účelu jejich využití, včetně otázky na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky. Zjištěné informace jsou porovnány s obdobným výzkumem dříve provedeným na Slovensku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7041-827-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Sep 15, 2009

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article