Counselling for Pupils with Impaired Communication Abilities in Integration in Primary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037120" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037120 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Original language description
Tématem příspěvku je problematika komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Czech name
Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Czech description
Tématem příspěvku je problematika komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
—
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—