All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of education pupils with multiple disabilities at Homes for people with handicap on their personality and socialization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037181" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037181 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv edukace žáků s těžkým postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením na jejich osobnost a socializaci

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá zjištěním vlivu edukace žáků s těžkým postižením v domově pro osoby se zdravotním postižením na jejich osobnost a socializaci, analýzou možností výchovy a vzdělávání žáků s těžkým postižením v domově pro osoby se zdravotním postižením, poukazuje na smysluplnost zřizování tříd základní školy speciální v domově pro osoby se zdravotním postižením, zjišťuje postoj zdravotnického personálu a pracovníků sociální péče k edukaci žáků s těžkým postižením v domově pro osoby se zdravotním postižením a poukazuje na důležitost funkce speciálního pedagoga v domově pro osoby se zdravotním postižením. V článku je představen výzkum, který byl realizován v Domově pro osoby se zdravotním postižením v Brně v letech 2007-2008. Jsou zde vyhodnoceny výzkumné teze a prezentovány závěry šetření a doporučení.

  • Czech name

    Vliv edukace žáků s těžkým postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením na jejich osobnost a socializaci

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá zjištěním vlivu edukace žáků s těžkým postižením v domově pro osoby se zdravotním postižením na jejich osobnost a socializaci, analýzou možností výchovy a vzdělávání žáků s těžkým postižením v domově pro osoby se zdravotním postižením, poukazuje na smysluplnost zřizování tříd základní školy speciální v domově pro osoby se zdravotním postižením, zjišťuje postoj zdravotnického personálu a pracovníků sociální péče k edukaci žáků s těžkým postižením v domově pro osoby se zdravotním postižením a poukazuje na důležitost funkce speciálního pedagoga v domově pro osoby se zdravotním postižením. V článku je představen výzkum, který byl realizován v Domově pro osoby se zdravotním postižením v Brně v letech 2007-2008. Jsou zde vyhodnoceny výzkumné teze a prezentovány závěry šetření a doporučení.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-210-4951-2

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    200

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter