KNOWLEDGE AND SKILLS OF FIRST AID PROVISION AMONG PUPILS IN THE 8th GRADE OF PRIMARY SCHOOLS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037856" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037856 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ZNALOSTI A DOVEDNOSTI ŽÁKŮ 8. TŘÍD ZÁKLADNÍCH ŠKOL V POSKYTOVÁNÍ PRVNÍ POMOCI
Original language description
V roce 2004 připravil Krajský úřad Vysočina, odbor sociálních věcí a zdravotnictví, ve spolupráci s odborem školství, mládeže a sportu pilotní projekt zvaný První pomoc do škol. Hlavním cílem projektu bylo směřovat výuku především k praktickým nácvikům avyučovat minimum teorie. Cílovou skupinou jsou žáci osmých tříd základních škol a odpovídající ročníky víceletých gymnázií.. Za uplynulé ročníky prošlo projektem více než 22.000 mladých lidí. Současný výzkum. Vysočina zjišťoval úroveň znalostí a dovedností v poskytování první pomoci u žáků 8. tříd základních škol, kteří výukou v rámci projektu ještě neprošli a úroveň znalostí u žáků, kteří mají výuku první pomoci v rámci projektu již nějaký časový úsek za sebou. Takto získané informace byly porovnány.Tato komparace dala odpověď na otázku, zda měla výuka první pomoci provedená v rámci projektu očekávaný efekt a také odpověď na otázku, jaká je současná úroveň žáků našich základních škol v poskytování kvalitní první pomoci.
Czech name
ZNALOSTI A DOVEDNOSTI ŽÁKŮ 8. TŘÍD ZÁKLADNÍCH ŠKOL V POSKYTOVÁNÍ PRVNÍ POMOCI
Czech description
V roce 2004 připravil Krajský úřad Vysočina, odbor sociálních věcí a zdravotnictví, ve spolupráci s odborem školství, mládeže a sportu pilotní projekt zvaný První pomoc do škol. Hlavním cílem projektu bylo směřovat výuku především k praktickým nácvikům avyučovat minimum teorie. Cílovou skupinou jsou žáci osmých tříd základních škol a odpovídající ročníky víceletých gymnázií.. Za uplynulé ročníky prošlo projektem více než 22.000 mladých lidí. Současný výzkum. Vysočina zjišťoval úroveň znalostí a dovedností v poskytování první pomoci u žáků 8. tříd základních škol, kteří výukou v rámci projektu ještě neprošli a úroveň znalostí u žáků, kteří mají výuku první pomoci v rámci projektu již nějaký časový úsek za sebou. Takto získané informace byly porovnány.Tato komparace dala odpověď na otázku, zda měla výuka první pomoci provedená v rámci projektu očekávaný efekt a také odpověď na otázku, jaká je současná úroveň žáků našich základních škol v poskytování kvalitní první pomoci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
ISBN
978-80-210-5050-1
Number of pages of the result
7
Pages from-to
—
Number of pages of the book
100
Publisher name
Masarykova universita, Pedagogická fakulta
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—