Specific Language Impairment Therapy from the Perspective of Speech Therapists from Special Education Centres
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038160" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038160 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logpedů ze speciálně pedagogických center
Original language description
Ve stati jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření týkajícího se přístupů speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na problematiku terapie specificky narušeného vývoje řeči a osloveni byli logopedi působící ve speciálně pedagogických centrech, k nimž děti a žáci s touto formou narušené komunikační schopnosti docházejí. Na základě poznatků získaných prostřednictvím dotazníků byly analyzovány postupy logopedické intervence, možnosti mezioborové spolupráce s dalšími odborníky v diagnostickém i terapeutickém procesu a také s rodiči a učiteli žáků se specificky narušeným vývojem řeči.
Czech name
Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logpedů ze speciálně pedagogických center
Czech description
Ve stati jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření týkajícího se přístupů speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na problematiku terapie specificky narušeného vývoje řeči a osloveni byli logopedi působící ve speciálně pedagogických centrech, k nimž děti a žáci s touto formou narušené komunikační schopnosti docházejí. Na základě poznatků získaných prostřednictvím dotazníků byly analyzovány postupy logopedické intervence, možnosti mezioborové spolupráce s dalšími odborníky v diagnostickém i terapeutickém procesu a také s rodiči a učiteli žáků se specificky narušeným vývojem řeči.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
—
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU Brno
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—