All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specifics of the Implementation of Inclusive Education in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044014" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044014 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika realizace inkluzivní edukace v České republice

  • Original language description

    Kapitola pojednává o specifikách inkluzivní edukace v České republice. Představuje pedagogicko-psychologické poradenské služby,které poskytují podporu a odbornou pomoc při řešení osobních problémů dětí a žáků. Dále zde autorka uvádí vzdělávací programy vČeské republice - rámcové vzdělávací programy a individuální vzdělávací plán. Uplatňování těchto vzdělávacích programů je ověřováno v rámci výzkumných šetření prováděných na pedagogických fakultách. Nedílnou součástí výchovně-vzdělávacího procesu jsou činnosti spojené s hodnocením žáků. Závěr článku autorka věnovala speciálním školám v České republice a přípravě učitelů a speciálních pedagogů pro inkluzivní školu.

  • Czech name

    Specifika realizace inkluzivní edukace v České republice

  • Czech description

    Kapitola pojednává o specifikách inkluzivní edukace v České republice. Představuje pedagogicko-psychologické poradenské služby,které poskytují podporu a odbornou pomoc při řešení osobních problémů dětí a žáků. Dále zde autorka uvádí vzdělávací programy vČeské republice - rámcové vzdělávací programy a individuální vzdělávací plán. Uplatňování těchto vzdělávacích programů je ověřováno v rámci výzkumných šetření prováděných na pedagogických fakultách. Nedílnou součástí výchovně-vzdělávacího procesu jsou činnosti spojené s hodnocením žáků. Závěr článku autorka věnovala speciálním školám v České republice a přípravě učitelů a speciálních pedagogů pro inkluzivní školu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Lechta, V. (ed.). Základy inkluzivní pedagogiky

  • ISBN

    978-80-7367-679-7

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    440

  • Publisher name

    Portál, s.r.o.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter