All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The problems of teaching for children 6-36 months, focused on the developement of speech and foreign language

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044320" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044320 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti 6-36 měsíců při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. V poslední době mnoho vědeckých studií prokázalo jasný přínos raného učení se cizímu jazyku. Tato práce má však svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. V tomto případě je se nabízí využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v tom cizím.

  • Czech name

    Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti 6-36 měsíců při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. V poslední době mnoho vědeckých studií prokázalo jasný přínos raného učení se cizímu jazyku. Tato práce má však svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. V tomto případě je se nabízí využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v tom cizím.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi

  • ISBN

    978-80-210-5246-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    PdF MU Brno

  • Event date

    May 15, 2010

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article