Communication Barriers of Pupils from Minorities in Elementary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063107" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063107 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Bariéry v komunikaci u žáků z minorit v základní škole
Original language description
Aktuální otázkou současné doby je interkulturní vzdělávání. Děti cizinců se často ocitají v prostředí bez porozumění okolí. Pro školní úspěšnost těchto dětí/žáků mají klíčový význam jazykové kompetence, významným faktorem je rovněž postoj rodičů, klima třídy, připravenost učitele. V kapitole je prezentován výzkum zaměřený na analýzu vlivu okolí dítěte z minoritní skupiny na výchovně vzdělávací proces s ohledem na jeho komunikační bariéru.
Czech name
Bariéry v komunikaci u žáků z minorit v základní škole
Czech description
Aktuální otázkou současné doby je interkulturní vzdělávání. Děti cizinců se často ocitají v prostředí bez porozumění okolí. Pro školní úspěšnost těchto dětí/žáků mají klíčový význam jazykové kompetence, významným faktorem je rovněž postoj rodičů, klima třídy, připravenost učitele. V kapitole je prezentován výzkum zaměřený na analýzu vlivu okolí dítěte z minoritní skupiny na výchovně vzdělávací proces s ohledem na jeho komunikační bariéru.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
ISBN
9788021059962
Number of pages of the result
10
Pages from-to
71-80
Number of pages of the book
266
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—