The Issue of Specific Learning Difficulties in Adulthood (Qualitative Research - Case Study)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045793" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045793 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie)
Original language description
Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení v dospělosti. Tedy konkrétně tím, jak se v dospělosti projevují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení u dospělých osob. V části výzkumné je pak rozpracována kasuistika klientky, v níž je obsažena rodinná i osobní anamnéza, týkající se specifických poruch učení, a jsou zde také demonstrovány jednotlivé potíže spektra SPU. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD.
Czech name
Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie)
Czech description
Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení v dospělosti. Tedy konkrétně tím, jak se v dospělosti projevují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení u dospělých osob. V části výzkumné je pak rozpracována kasuistika klientky, v níž je obsažena rodinná i osobní anamnéza, týkající se specifických poruch učení, a jsou zde také demonstrovány jednotlivé potíže spektra SPU. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—