Learning Disabilities from the Perspektive of Teachers of Primary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045857" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045857 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poruchy učení z pohledu učitele primární školy
Original language description
Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročnése jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči.
Czech name
Poruchy učení z pohledu učitele primární školy
Czech description
Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročnése jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole
ISBN
978-80-7315-202-4
Number of pages of the result
6
Pages from-to
—
Number of pages of the book
321
Publisher name
Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—