All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reading Material for Preschool Children with Special Educational Needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046078" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046078 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výběr četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v předčtenářském období

  • Original language description

    Předčtenářská etapa je klíčovou pro úspěšný rozvoj čtenářských kompetencí dítěte. Výchozí pozice dětí se speciálními vzdělávacími potřebami či dětí handicapovaných je v tomto období do jisté míry srovnatelná s jejich zdravými vrstevníky, neboť jsou všichni odkázáni na zprostředkovatele uměleckého literárního díla. Předčtenářské období se tak vyznačuje jak spojujícími rysy, tak rozdělujícími aspekty, které plynou ze specifik jednotlivých recipientů se speciálními vzdělávacími potřebami. Výběr vhodné četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami vychází z výsledků dlouhodobého literárněhistorického výzkumu.

  • Czech name

    Výběr četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v předčtenářském období

  • Czech description

    Předčtenářská etapa je klíčovou pro úspěšný rozvoj čtenářských kompetencí dítěte. Výchozí pozice dětí se speciálními vzdělávacími potřebami či dětí handicapovaných je v tomto období do jisté míry srovnatelná s jejich zdravými vrstevníky, neboť jsou všichni odkázáni na zprostředkovatele uměleckého literárního díla. Předčtenářské období se tak vyznačuje jak spojujícími rysy, tak rozdělujícími aspekty, které plynou ze specifik jednotlivých recipientů se speciálními vzdělávacími potřebami. Výběr vhodné četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami vychází z výsledků dlouhodobého literárněhistorického výzkumu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    321

  • Publisher name

    Paido Brno

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter