Inclusive Education of Pupils with Hearing Impairment in the Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046994" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046994 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením v základní škole
Original language description
Kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina a prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumný soubor tvořili učitelé prvního stupně vybraných základních škol. Na základě analýzy odpovědí získaných z dotazníků je uveden výběr nejvýznamnějších poznatků, které jsou okomentovány a následně pro přehlednost doplněny tabulkami a/či grafy.
Czech name
Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením v základní škole
Czech description
Kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina a prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumný soubor tvořili učitelé prvního stupně vybraných základních škol. Na základě analýzy odpovědí získaných z dotazníků je uveden výběr nejvýznamnějších poznatků, které jsou okomentovány a následně pro přehlednost doplněny tabulkami a/či grafy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Number of pages of the result
10
Pages from-to
—
Number of pages of the book
409
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—